.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده های شمال برفی و لغزنده
محورهای کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است.

به گزارش شمال نیوز ،مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد: ارتفاعات جاده کندوان، سوادکوه و کیاسر اکنون شاهد بارش برف، همراه با کاهش دید افقی و مه رقیق صبحگاهی است.

 

بر اساس این گزارش سایر محورهای ارتباطی مازندران و جاده کناره بارانی و لغزنده است.

سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه ترافیک اکنون در همه جاده های استان روان و عادی است گفت: به مناسبت درپیش بودن اربعین حسینی محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال خواهد شد.

وی گفت: تردد موتورسیکلت‌ها تا ساعت 6 روز دوشنبه یکم آذر ماه از جاده چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و فردا 30 آبان ماه از این محور ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 تا 22 فردا 30 آبان از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 یک‌شنبه 30 آبان از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل ،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج یک‌طرفه است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت برای تسهیل در تردد خودروها در جاده هراز نیز رفت آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 فردا یکشنبه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب‌اسک به‌سمت رودهن یک‌طرفه خواهد شد.

خسرویان از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به ادامه بارش های باران و برف در جاده های مازندران با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.